lördag 3 november 2012

Caesar salad & Love

Efter en dag i studiernas och arbetets tecken bestämde vi oss med Tony för att äta middag på stan. Självklart föll valet på min favoritrestaurang, Bryggman's Restaurant & Deli. I dag var det jag som valde menyn så Tony fick snällt följa mina rekommendationer, med ett lyckat resultat hälsar han. Som vanligt var service och mat superbt och det var verkligen skönt med en lugn stund hemifrån byggdamm och skolböcker.

Om någon funderar över de två olika klänningsbilderna så kan jag meddela att jag bara bytte klänning fyra gånger.


Klänning; Filippa K.

Klänning; Henri Lloyd

<3


Fräsch caesarsallad.

Jepp, det var lika gott som det ser ut! Bryggman's egna praliner; vitchoklad med mint och mörk choklad med croquante.

Kärlek!


Kvällen avslutades med en drink/ ett glas vin på Fontana.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar