tisdag 19 mars 2013

Svar på tal

Hej alla go vänner!

Nu är det så att jag fått en kommentar av en anonym läsare som jag anser att jag bör svara på till allmänhetens beskådan.

Tycker du att det är något att skryta med att du inte äter? Skärpning!

Ursäkta? Skulle du känna mig skulle du också veta att jag älskar mat och äter tre mål per dag (åtminstone). Först och främst äter jag en stadig frukost, sedan ett stort varmt mål mat vid lunchtid och efter det äter jag lättare till kvällen.

Fråga hellre än att komma med påståenden som du inte har någon grund för. Man ska aldrig uttala sig om någonting som man inte vet någonting om, man ska heller inte döma någon utan att veta vad som är rätt och fel.



Vanligt kvällsmål.
Ett vanligt kvällsmål hemma hos oss en vardagskväll består av mycket grönt och proteiner. Jag kan även berätta att våra tallrikar är enorma, vilket kanske inte alltid syns på bild.

Tack och hej för i kväll!

:) Xoxo.

2 kommentarer:

  1. Ser hur nyttigt och bra ut som helst! inget att bry sig i :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara du <3 Nej, det kunde inte röra mig mindre eftersom jag själv vet vad jag äter och så :)

      Radera