måndag 13 januari 2014

13.1 2014

Hej hopp på er alla!

Vad skönt att vara tillbaka på arbetet, jag har verkligen saknat mina små vänner. Muminmuggen har jag fått av Tony, heja Tove J. Kavajen fyndade jag på rean, sista kvar av denna modell och min storlek, ibland kan man ha tur! Jag har sett på kavajen tidigare men vägrade då betala ett hutlöst pris för den. Handväskan är min julklapp av systeryster, den har redan provkörts och är älskad.

Förresten, nu är det inte länge kvar tills vi beger oss av västerut! Myror i brallan, eld och lågor :)


2 kommentarer:

  1. Kollade på denna muggen idag! En av de finare tycker jag, så blir nog ett köp fast jag lite smått har slutat köpa muminmuggarna annars.. Men kavajen!! Oj så snygg den är! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är faktiskt min andra muminmugg, jag älskar dem verkligen men har alltid bara köpt åt andra :) Jag är verkligen nöjd med kavajen, perfekt till att vara vardagssnygg! Kanske kommer upp någon bild senare med fröken i den. Bäst av allt, den var på -70% eftersom det va den sista ;)

      Radera