söndag 1 september 2013

Sommar 2013

Visst, sommaren är över men ändå kan man drömma sig tillbaka, i alla fall för en liten stund. Min sommar har bestått av arbete, arbete och arbete. Dock har jag fördelen med vänner som intresserar sig för min hemort och som besökt mig under sommarens lopp. Här kommer första delen av mina sommarbilder, dessa är från Houtskärs dagarna då underbara Martina hälsade på samt hjälpte mig i butiken.
 
Varning! Det kommer alltså tusen och åter tusen bilder på lilla mig!
 


<3

Allmogesegling.

Lycka!

Filur.

Hej hopp!


<3 Martina

Hyppeis.


Här pågår hyss.



Tagen på bar gärning.



Puttputt.



Vackra Näsby.



Puss.

Fossingar.

Bara så att ni vet!
Det var allt för denna gång, tyvärr gick sommaren snabbt men glada minnen kan jag garantera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar