måndag 17 december 2012

Flower Power Julfest

I och med att jag börjat jobba var det också självklart att jag skulle anmäla mig till personalens julfest, i år med temat flower power/hippie-style. Efter lite planerande och funderande så hittade jag en bra kombination av nytt och gammalt för en modernare version av det klassiskt hippiga.

Eftersom jag lärt känna många underbara människor, blev jag extra glad då en av kollegorna kom till mig före julfesten så vi kunde jämföra klädsel samt fixa till sminket lite extra, färggrannt och vågat! Festen förlöpte med mycket skratt och stoj och plötsligt var det dags att bege sig hemåt, nu väntar jag redan på nästa möjlighet till skoj med kollegorna.

Helgen fortsatte med besök av svärföräldrar, Tonys bröder och den yngre broderns flickvän, fullt håll igång hela helgen det vill säga. Lördagskvällen spenderade vi i gott sällskap på stan, vi började på Rento och fortsatte sedan till Tintå, ett mysigt litet ställe som jag varmt rekommenderar.

Jag och Marika.

Hippiekänslan börjar infinna sig!

Bjuder på två bilder på min tokiga kanin Maja. Stockmannskassen var verkligen ett intressant ställe!

Jag hade lagat en hinderbana av kassar och lådor, vilket hon uppskattade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar