fredag 31 augusti 2012

Fredagsmys

Eftersom det är fredag och helg så har vi beslutat med Tony att det var dags för lite snacks framför TV:n. Efter en runda in till stan för att uträtta några äranden så for vi via butiken på vägen hem. Vi beslutade oss för det nyttiga alternativet morot och gurka med dippsås, detta sortiment utökades dock lite. Jag var sugen på Granny Smith och Tony vela ha chips så det blev några äppel och en liten påse chips till.

Eftersom vi rörde oss i Anttila-kvartert så bestämde jag mig för att visa Tony min favorit Pentik affär. Detta med resultatet sex kaffekoppar rikare, och det var Tony som bestämde att vi behövde dem!

Pentik valo-serien.

Så här såg jag då ut i kväll. Nya byxor och ny blus, men mera om det i ett senare inlägg. Den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge.

Blus & jeans Zara, topp Filippa K, stövlar Vagabond.
 

Låt myspyset börja...

Tony provar på ny öl, jag håller mig till det säkra kortet rödvin. Serveringsskålar Pentik vanilla-serien.

2 kommentarer:

  1. Visserligen :) Kan i smyg sen berätta varför just DENNA Pentikaffär är så toppen.

    SvaraRadera