lördag 1 september 2012

Födelsedag i juli?

Att fylla år är inte dåligt, men att fylla år två gånger per år, det är bra kan jag lova! Jag är själv ett februaribarn och tycker tyvärr det är alldeles för nära till julafton och alldeles för långt mellan födelsedag och födelsedag. Hur löser man detta problem? Jo, man gör som jag och min lillasyster. Vi firar även varandras födelsedagar, så då hon fyllde år i juli så fick även jag paket utav henne. Detta har blivit en tradition som vi bägge uppskattar och vad är nu inte roligare än att få ge någon annan en gåva?!

Med detta inlägg vill jag helt enkelt säga Tack Felicia!

Årets Felicia-födelsedagspresent som jag fick blev en underbar blus från Zara.


I går då Tony och jag var in till stan passade jag samtidigt på att sno ett par skor av Felicia. De är nu i bra förvar hemma hos oss. Du vet var du hittar dem sen då systeryster... :)


Skor: Vagabond

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar