torsdag 3 januari 2013

En helg i goda vänners sällskap

Förra helgen var minst sagt hektisk, på fredagen körde vi upp till K.town för att på lördagen ha en stor släktmiddag. Kvällen spenderades i goda vänners sällskap, nämligen med M & S. Vi såg på film, diskuterade om himmel och jord och njöt av att vara i varandras sällskap igen.

På söndagen körde vi till Vasa för att träffa J & T och deras lille söte son, även denna kväll spenderades med nära och kära. Måndagen, det vill säga på nyårsafton, bevittnade vi våra kära vänner A-M's och B-G's vigsel för att sedan fortsätta festen in på småtimmarna.


Min ren från Pentik har äntligen fått ljus att pryda sin krona med.

Julens godisburk, en salig röra. Och ja, man får ta från det undre lagret.

Ett besök i Lillhärkmer. Mymlan min vän!

Gladare än  Lilla My iaf.

Hemmalagade bullar, omnomn!

Lillen sov igenom hela besöket i min famn, underbaraste <3

Jag bar runt på honom och det enda han gjorde vara att snusa lite extra högljutt :)

Påbyltad sötis, kanske jag tog honom med mig hem?

Fått orkide av älsklingen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar