onsdag 2 januari 2013

Julen i bilder

Julhelgen har jag firat hemma hos mina föräldrar och njutit av den lugn och ro som skärgården har att erbjuda. Kort vill jag sammanfatta det bästa med julen i en serie av bilder. Det viktigaste, nämligen min familj, anser jag vara privata bilder så de sparar jag för mig själv. Julen är en vit helg för mig, både jag och Tony är allt annat än förtjusta i rött och har därför valt att fira julen i mera neutrala färger, så som vitt och grått.

Julen för mig innebär kvalitetstid med familj, nära och kära. Denna julhelg firades i lugnets tecken och de enda gångerna vi lämnade hemmat var då vi var i julkyrkan och då vi besökte några familjebekanta som ligger nära hjärtat för mig.

Jag hoppas ni alla haft en underbar jul! Mera bilder kommer inom en snar framtid, däribland nyårsbröllopet som var fantastiskt!


Vår första julgran i denna lägenhet.

I år har jag "bara" fyra hyacinter.

Sikrom är ett måste på julbordet då jag är hemma :)

Älskade Meja fick ett eget paketsnöre som hängde med henne överallt under julhelgen.

Desserter; omnomn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar