onsdag 3 juli 2013

Jag drömde en dröm en gång.

Mitt humör fortsätter vara på topp, solen skiner och flickan ler. Min älskade moster från svenska västkusten är på besök och jag tänker utnyttja all tid efter arbetet med henne och morbror. Som jag tidigare skrev så går Houtskärdagarna av stapeln på fredag och då dyker också underbaraste Martina upp med Tony. Även en kompis från grannlandet i väst kommer att göra mig sällskap på denna kobbe inkommande vecka.

Annat jag för tillfället ser fram emot är då ett kompispar i slutet av juli kommer på visit ut i skärgården. Händelserika veckor framöver.


Drömjackan för tillfället. Henri Lloyd Ultimate cruiser jkt wms.


Håret är slarvigt fast i en fiskbensfläta. Klänningen även den HL, Fabiola stripe dress.


Gissa vems ben som smygit sig med på bilden :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar