torsdag 4 juli 2013

Vid min svans!

I går kväll åt vi en underbar middag hemma, efterrätten bestod av jordgubbar och mammas berömda ostkaka. I dag morgon vaknade jag tidigt för att hoppa i bilen och sedan köra till hälsogården där de tog blodprov från min arm. Jag bad snällt om ett barnplåster, tyvärr hade de inte Mumin, så nu pryder katten Gustaf min arm.





Om det undgått någon så tycker jag alltså synd om mig själv och min arm i dag, eller så inte.

I går fick jag ett meddelande som värmde mitt hjärta, en vän kommer ut med bussen för att träffa mig och luncha, sedan far han med bussen två timmar senare tillbaka hem igen. Visst blir man ju glad över sådana vänner, och jag som äääälskar överraskningar! Mer om vem den hemlige vännen är senare under dagens lopp. Tjollavippen på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar