måndag 1 juli 2013

Love is in the Air

På tre veckor har vi tillsammans med Tony hunnit med två bröllop och en vecka i Kargicak. Inte dåligt enligt min mening! Efter helgens bröllop har jag blåmärken på de mest konstiga ställen på kroppen men jag antar att det är smällar man får ta då man haft det så skoj och trevligt. Jag har till och med fått uppleva en "offroad-dans", under vilken jag skrattade så mycket att tårarna rann.

Som ni ser använde jag samma klänning på båda bröllopen, vilket är ett sätt att undvika överkonsumtion. Denna klänning kommer ni nog se många gånger ännu, den är nämligen en absolut favorit i garderoben. Klänningen är av märket Jumperfabriken och jag har köpt den från en liten mysig butik vid namn Dolce.

Jag är så tacksam för alla fina vänner vi har och för att vi får dela all glädje med dem. I dag bär det åter av mot skärgården och paradiset på jorden, nämligen Houtskär. En vecka i Lloyden väntar och ett ännu mer hektiskt veckoslut ser jag fram emot eftersom vi i helgen firar Houtskärsdagarna.

 
Trevligt sällskap var garanterat.

Bruden var otroligt vacker och stilfull.

Min snygga fästman.

Stackaren som måste stå ut med tokiga mig :)

Jag älskar dig <3



Du och jag Alfred, du och jag! Tack A-M för att du är du!





2 kommentarer:

  1. fina bilder :) å tack för att ni kom, vi hade så skoj :)

    SvaraRadera