torsdag 25 oktober 2012

Dresscode; Black.

I tisdags träffade jag min syster på stan, vi lunchade och vandrade runt i olika butiker. Senare på kvällen var jag på middag med min småkusin Jenny. Valet av restaurang föll på Bryggman's Restaurant & Deli där de har en helt ny meny att välja och vraka ifrån. Maten var enkel och god, desserten var höstigt fräsch med äppelkompott. Kvällens roligaste var absolut valet av kläder, jag och Jenny var i princip klädda identiskt och som körsbäret på tårtan hade vi bägge samma nagellack från Essie. Felicia gjorde oss sällskap och även hon matchade vår oskrivna klädkod, gissa om det roade oss.

Dagens outfit: Jeans/topp/kofta: Zara

Foccacia med broiler, bacon och sallad. Detta kronades med ett vitt vin.

Vackra Jenny. Ser ni några släktdrag?

Äppel, grädde, pepparkakor, nötter nam!

2 kommentarer:

  1. Jag kan inte låta bli att säga några ord:) Jenny är sig så lik och lika go som vanligt. Det var ett tag jag såg henne live men hon blir vackrare och vackrare med åren. Och jaa, släktdrag finns absolut;) Lyckad och smarrig mat ser det ut som att ni njutit av. Kul:)Kramar, Mintta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Några ord är alltid välkomna, jag blir alltid lika glad för glada kommentarer! Visst är hon :)naturligt vacker. maten var absolut god och jag rekommenderar verkligen Bryggman's för servicen är bra och hög kvalitet på alla produkter de serverar och ändå till ett bra pris. Kramar :)

      Radera