torsdag 25 oktober 2012

Somliga går med trasiga skor

Ja, nu har då BRANDOS avbokat mina skor en tredje gång. I dag var kvinnan som svarade fräck och snäsig så jag bad att få tala med samma som sist. Tyvärr finns inte skorna och till min stora besvikelse hade sista paret 35or sålts i går, jag beställde 36 för att få en varm sula i dem även om jag har 35 annars.

Alltså ingen skolycka för denna bruden, och jag bryr mig verkligen inte om deras presentkorter! Jag kommer ALDRIG mera anlita mig av deras tjänster och jag rekommenderar dem verkligen inte!



Provade skorna i Sthlm. :(

2 kommentarer:

  1. håhå... inte kul det där! jag beställde ett par skor från heppo.fi och fick heelt fel nummer, men nu är ett par nya på väg till mig. hoppas det är rätt nummer den här gången :) fin blogg du har! hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, nu har jag verkligen gett upp hoppet om de där skorna! Det är typiskt min vanliga otur att det ska krångla. Nu får vi bara hoppas att du iaf får rätt skor och nr så att det inte blir lika råddigt för dig. Tackar och tack det samma :) Allt är bara bra här, stressigt med renoveringen men annars toppen, älskar Åbo! Där då?

      Radera