tisdag 2 oktober 2012

Renovering IGEN

Förlåt för mitt usla uppdaterande, antar att morgondagen kommer vara ganska likadan. Vi stressar nämligen med att sänka taket så att elektrikern därefter kan dra och installera elen.

Stora förändringar håller nu på att ske i lägenheten och jag visar direkt jag har tid, nu slutar jag för kvällen och kryper till kojs efter en välbehövd dusch!

I morgon ska jag först på lektioner, sedan ska jag prova glasögon med min mamma och syster, därefter då Tony slutar ska vi fortsätta med taket (hoppeligen få detta moment färdigt).

Dock slutar inte min dag där, för sedan gäller det att snabbt fixa sig så att man ser anständig ut eftersom jag ska på vinkväll med Marika. Eftersom det är en händelserik dag i morgon hoppas jag även kunna bjuda på några smarriga bilder!

Gonatt mina vänner <3

2 kommentarer:

  1. Sänka taket, brukar man inte vilja höja taket?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi sänker taket fem centimeter för att kunna lägga in spotlights. Eftersom det är betongtak från början är detta omöjligt i fall man inte sänker taket.

      Radera