måndag 1 oktober 2012

Klänningdilemma

Jag har en längre tid sökt en vacker maxiklänning som jag kan ha på mig på nyår, vi ska nämligen på ett nyårsbröllop och då vill man vara lite extra fin. Ni kan gissa om jag ser framemot denna vackra dag då vi får fira våra vänners val att knyta kärlekens band tillsammans.

Om ni har tips på någon bra sida med maxiklänningar så tipsa mig gärna. Jag har nu kollat Mango, Nelly, Asos och Zalando. Jag har själv sammanställt en mapp med snygga klänningar som jag skulle kunna tänka mig. Jag tänkte nu visa några och som sagt tar jag gärna emot förslag, kommentarer och rekommendationer.

Vilken klänning gillar ni? Skriv klänningens/klänningarnas nummer och motivera gärna ert val!

1. Mango; Maxiklänning animalprinted.


2. Nelly; Snygg men är den för somrig till ett nyårsbröllop?


3. Mango; En av mina favoriter. Jag gillar modellen, enkel men vacker.



4. Asos; Jag älskar midnattsblått, bra då man kan ha den med eller utan band.



5. Asos; För enkel?


6. Asos; Än en gång midnattsblå, detta ä en färg jag älskar och passar i.


7. Mango; Silverklänning, otroligt stilig! Passar färgen på ett bröllop?

8. Mango; Svart men stilren, skulle matcha med svart clutch, stort armband, enkla örhängen, och förstås skyhöga klackar!



10 kommentarer:

  1. Oj,där fanns många alternativ,men mango klänningen å den första i blått är mina favoriter :) men det blir nog bra oavsett vilken du väljer ;) h/ Nyårsbruden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ami! Där fanns fyra Mango-klänningar! Du vet inte vad jag väntar, det är det enda jag planerar och tänker på :) det kommer absolut vara en oförglömlig dag och jag kommer gråta hur mycket som helst, lyckotårar :)

      Radera
    2. Oj vilken miss av mig :) jag menar mango nummer 3 ;) ja du,jag kommer väl gråta hela dagen ja :)

      Radera
    3. Hehe, sånt som händer :) Det är nog förlåtet, jag tror jag ska investera i en vattenfast mascara! :)

      Radera
  2. Jag tycker nr 6 är jättevacker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller helt med, dock är den också bland de dyraste... Över 200€ :S iiiiik!

      Radera
  3. Nr 7 e sjukt fin, men kanske lite knepig färg på vintern då man e blek. Annars nr 2 och 8 :)

    SvaraRadera
  4. Nr 4 eller 6 sku passa dig bäst! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är dom underbara! Tyvärr är de också de dyraste, bägge över 200€, vilket känns lite dumt för en klänning som man inte använder så ofta :S

      Radera