lördag 1 september 2012

1.9 2012

Vad mer kan man säga än usch vilket väder vi har!

I dag har vi varit till Gigantti megastore och köpt en kameraställning. Nu slipper Tony fungera kameraman hela tiden och så hoppas jag på bättre kvalitet på bilderna. Sedan åkte vi till Skanssi för att äta sushi, bägge älskar vi fisk och därför har steget till att vara sushi-älskare varit en självklarhet för oss. Efter lunchen så blev det cappuccino och glass med kinuskisås.



Självklart blev det en sväng in via djurbutiken och till min förvåning blev jag kär i några tamråttor, vilka söta svansar de har! Förstås skulle jag velat ta hem alla kaninungar som fanns i butiken men Tony släpade mig därifrån innan jag hann nappa med mig en i väskan. Vilken tur att jag har två hemma som jag kan älska.

Tusse i svart, Maya med sår på nosen. Mina egna sötisar <3

Därefter körde vi runt i de områden i Åbo som vi ALDRIG skulle flytta till, våra fördomar var befogade. Vilken tur att vi är nöjda med lägenhetsköpet och vårt område, här är lugnt och trevligt. Nu avslutas kvällen i lugn och ro hemma, kanske med ett glas rött i handen?!

4 kommentarer:

  1. Har ni köpt lägenheten? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jo, vi har i juni köpt en trea utanför Åbo centrum.

      Radera
  2. Oj va söta ninisar :) måst komma o paja dom om jag har vägarna förbi ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag tror att de vet hur söta de är :)det är bara att höra av sig!

      Radera