torsdag 6 september 2012

Upp och ner, hit och dit!

I dag har jag vandrat på stan med mamma och syster. Åt mig själv köpte jag boken Finlandssvensk ordbok och åt Tony köpte jag en vinterjacka av märket Riley's från Brothers. (Kan fast visa i morgon.) Vi har tidigare sett på jackan men då hade de inte av rätt storlek, så nu slog jag till då det fanns. Tony blev jätteglad och tyckte vi skulle lyxa till det lite så till middag blev det varsin 250g entrecôtebiff. Förstår inte hur jag orkade med en hel biff! Mätt som en plätt!

Efter den tunga middagen tyckte vi det skulle sitta fint med en promenad så vi vandrade runt i vårt nya område. Jag tänkte nu visa hur vacker natur vi har vägg i vägg med vårt bostadsområde. Jag bjuder även på några överraskningsbilder :)

Det bor några ekorrar i vår skog...


Här såg vi fyra ekorrar på en gång!

 

 


Även några kor hittade vi.


En klätterapa kanske?



Ja, roligt hade jag i alla fall!

 


Borta bra men hemma bäst <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar