onsdag 5 september 2012

TV-bord men ingen TV

I dag har jag börjat två nya kurser, bägge verkar väldigt intressanta! Jag är verkligen glad över det val av biämne som jag gjorde för två år sedan. Att nu få fortsätta det men i en annan studiestad innebär positiva förändringar i Tonys och mitt liv. En av de stora förändringarna är att vi nu är lägenhetsägare och allt vad det för med sig. Inom den närmaste framtiden kommer vi påbörja ett lite större renoveringsprojekt, men först krävs det grundlig planering. Men mera om detta då planerandet övergår till förverkligande.

I dag har vi pysslat med ett mindre byggprojekt, vi har nämligen byggt ihop vårt nya TV-bord. Hmm, om man har ett TV-bord, borde man inte då också ha en TV? Som sagt så har allt sin tid och TV'n är absolut ingenting som vi prioriterar just nu. Men här kommer nu några bilder på dagens lägenhetssaldo.

Hmm, ett paket! Vad kan det vara?

Ett paket till!



Tony och vårt blåa TV-bord. Jag bara ÄLSKAR färgen!

Slutresultatet.

Skyddsplasten är borta och plötsligt har TV-bordet ändrat färg.

2 kommentarer:

  1. Tänkte det väl det, int kan ju du ha ett blått tv-bord heller :P

    SvaraRadera
  2. Hehe, lite får man ju luras :) vi är iaf jättenöjda! Bordet är litet, högglansigt vitt och har förvaringsutrymma , allt vi önskade.

    SvaraRadera