tisdag 11 september 2012

Delad glädje - dubbel glädje!

På senaste tiden har glädjebeskeden varit många, och i dag var inget undantag. Vissa samtal kan göra en extra glad, Ni vet, känslan av gemenskap och tillhörighet då man får ta del av någonting som inte ännu delats med omvärlden. Jag fylls av värme inombords! Jag antar att det är fler än en och två som i eftermiddags sett mig sittandes någonstans i ÅA-kvarteren och gråta värsta krokodiltårarna.  Glädjetårar dock, så den bjuder jag på.

I dag har jag varit flitig studerande, jag har även hunnit luncha med en studiekompis från Vasa-tiden. Tack för det trevliga sällskapet! Efter avslutad lektion vandrade jag in till stan till lillasyster, där smaskade jag än en gång upp hennes skorpor.

Väl hemma tillredda jag helgens kantareller och därefter for vi med Tony till K-rauta, igen! Denna gång var det arbetskor åt Tony som stod på listan.

Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR skorna som jag fick av systeryster! Nedan bjuder jag igen på några färgranna sko-bilder.


Små tassar.

Älskar färgkombinationen.


Jag i dag, notera det orangea läppstiftet :)

3 kommentarer: