onsdag 19 september 2012

Storstädning på G.

I dag har jag än en gång fördrivit tiden med studier. Då jag kom hem började jag med att städa kaninburen, konstigt vad de kan smutsa ner då de är så små djur. Därefter har Tony och jag storstädat lägenheten. I princip har vi packat upp det sista sedan flytten och vi har även hängt upp en spegel och några tavlor. Allt är bara tillfälligt eftersom de ska ner igen då vi börjar renovera, men nu är de i alla fall ur vägen.

Tänkte visa några bilder på Vagabonds fräscha höstskor, bör tolkas som att jag drömmer om dem! Detta är endast en litet urval så kolla gärna in deras hemsida för större utbud.

Detta är skon jag suktade efter i Sthlm.

Jag springer alltid i högklackat, kanske dags att satsa i en låg höstvariant.



För tillfället älskar jag svart på svart, men denna skulle nog platsa i min garderob, utan tvekan!
Hoppas alla haft en bra dag! Jag är verkligen nöjd med städningen vår, nu kan jag pusta ut i soffan med ett glas vin. i morgon ska jag även försöka uppdatera lite bättre. Sov gott alla! :)

2 kommentarer:

  1. Tredje paret e ju dom ja äger :) puss å gonatt systeryster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just därför är de skitsnygga också! :) <3

      Radera