tisdag 4 september 2012

Drömmen om Island

Det har snart gått ett år sedan jag och min vän blev antagna till en NordPlus-kurs på Island. Jag kan inte säga mycket annat än att Island var UNDERBART! Naturen var makalös och sevärdheterna var många. Jag kommer absolut resa tillbaka dit än en dag, det gäller bara att få fästmannen övertalad om att det är en bra investering. Tänkte dela med mig av de spektakulära bilder som jag fick med mig hem från resan.




Tingvellir.

Gullfoss.



Jag mitt i vattenfallet.
Strokkur.





Midgarðsormr.


Nöjd men trött resenär sista kvällen.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at blive mindet om det hele igen. Jeg håber det lykkes dig at komme derop igen (og mig med) ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag satt och drömde tillbaka dit och tänkte att detta måste jag dela med mig av! Ja, det hoppas jag verkligen att vi får möjlighet till igen :)

      Radera