söndag 2 september 2012

Överraskningsbesök!

God morgon!

Solen skiner och jag och Tony har varit uppe länge redan. Klockan åtta ringde min telefon, displayen avslöjade att det var min kära kusin som väckte mig. Han meddelade att han och flickvännen var i Åbo och önskade besöka oss. Detta hade jag väntat på halva sommaren så jag hoppade upp och tillsammans med Tony svängde vi ihop en frukost med kaffe. I gott sällskap avnjöt vi frukosten för att sedan förflytta oss ut på balkongen. Tiden gick snabbt och mittiallt var det dags för sällskapet att fortsätta sin resa upp mot Vasa. Efter en morgonpromenad i skogen var det då kramkalas på parkeringen och så vinkade vi av våra vänner.

Nu till våra fyrbenta vänner som också var med på resan. Till kusinens lilla familj hör också Hugo & Harry, två söta vovvar som har en speciell plats i mitt hjärta.


Harry är nyfyllda ett år, han är av rasen Eurasier. (stora gråa vovven)


Hugo är fem år och är ett riktigt charmtroll! Ras: Sheltie.
Här provar jag och Tony den nya kameraställningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar