onsdag 12 september 2012

På genomresa i Italien

Jag tänkte dela med mig av en underbar resa som jag och Tony gjort. Våren 2009 hoppade vi på ett plan till Milano för att därifrån fortsätta vår resa neråt genom Italien. Denna resa är nära våra hjärtan eftersom detta var då vi förlovade oss. Jag låter bilderna tala för sig. <3

Fantastisk mat!

Spanska trappan i Rom.


Makalösa landskap.

För er som inte känner mig; Jag ÄLSKAR grodor!


Il Piastrino, Vinci, Toscana. Ett ställe vi aldrig glömmer.
Leonardo da Vinci museet i Vinci.

Firenze.


Min snygga man.


Kvällen då vi förlovade oss, 23.5 2009.

Jag älskar dig!
 

3 kommentarer:

  1. Alltså nog e de fint där! Om man utgår från bilderna alltså :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan inte säga någonting annat än underbart, det är helt enkelt otroligt! Vi tipsar er gärna om pros och cons :)

      Radera
  2. Vilka härliga bilder♥ Italien är så vackert o det finns så mycket att se o njuta av. Inte visste jag att du oxå älskar grodor:-) Det gör jag med o har ganska många. Ca 40st. Vore så roligt om du ville titta in med Tony ngn dag och kolla på dem o dricka en kopp kaffe med oss. Ha en trevlig resa. Kramar,Mintta

    SvaraRadera