torsdag 6 september 2012

Renen fångade min uppmärksamhet

För en tid sedan vandrade jag på stan med en vän, planen var att vi bara skulle umgås. Ändå resulterade det i att vi bägge kom hem med någonting nytt. I mitt fall handlar det inte om kläder utan faktiskt om en inredningsdetalj som jag redan länge suktat efter, nämligen en renpäls. Pälsen härstammar från Rovanniemi och jag kunde inte låta bli att köpa den eftersom den var exakt rätt färg och allt. Det är nämligen inte så enkelt att hitta en jämnljus päls, de flesta är ganska mörka.



Jag är verkligen nöjd med färgen. Tony höll på att få nervsläpp när jag visade vad jag släpat hem :)

2 kommentarer:

  1. Hej! Kul med bloggen så man får se vad du sysslar med om dagarna. Saknar dej men jag kommer säkert att besöka min kusin i Åbo någon gång, så jag kan höra av mej då så kan vi träffas.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skoj att höra! Och jag saknar dig, det är trist på Åbobussarna så alla sitter som sura åskmoln :) Det är bara att höra av sig!

      Radera