söndag 30 september 2012

Inneboende på besök

Hoppas alla haft en bra helg, jag har njutit av min mosters sällskap och tagit det extra lugnt. Renoveringen fortsätter direkt då vi kan börja ta ner taket, så nu ska vi skaffa virke och lampor så börjar det hända igen.

Ja, inneboende, vi har äran att vara kattvakter i en vecka så låt mig presentera fröken Snurran. Hon är en förnäm kattfröken som tycker om att sova och mysa, bäst är ändå då hon får krypa ner i den nybäddade sängen och tro inte att man får flytta bort henne därifrån!

I soffan.


I sängen.

Mitt tappra försök att bädda sängen misslyckades totalt!

Sluta störa mig!

Lexington.

Slutligen ett par glasögon jag provade i går. Svårt att fånga på bild men jag gillade dem verkligen, samma stil som de tidigare. Vad tycker ni?

1 kommentar: