onsdag 12 september 2012

Studier, socialt umgänge och planering.

I dag har jag arbetat med en inlämningsuppgift som varken var svår eller tråkig, ändå kändes det som om det tog en evigt att skriva två sidor. Varför ska man lida av prestationsångest? Och varför ska man alltid vara perfektionist? Kan man inte lämna in en uppgift och vara nöjd med den, måste man alltid vara mer än nöjd?
 
Men nog om det! Tiramisun på bilden var så läcker att jag inte kunde hålla mig från att provsmaka före kameran var framtagen. Cappuccino har blivit lite av vår grej, hur detta kommer sig förstår jag dock inte.
 
 
 
Jag i dag, även systeryster syns på bilden <3
 
På stan var det Hansamania och Tony, Felicia och jag gjorde ett tappert men ändå patetiskt försök att fånga en ballong innehållandes en värdekupong. (Det regnade ballonger från taket, vissa ballonger innhöll sedan olika värdekuponger.)
 
Lokala ballongskurar inne i Hansa.
 
Kvällen har spenderats i planerandets tecken, för i morgon bär det nämligen av mot Helsingfors och därifrån vidare på kryssning till Stockholm med min älskade kusin Alexandra. Vi har bara planerat denna kryssning i kanske åtta år så jag anser verkligen att det var på tiden att vi nu äntligen förverkligar det hela. Oj vad skoj det ska bli, två pangbrudar på äventyr! Jag ska försöka uppdatera som vanligt men kan inte garantera det. Massa bilder ska jag i alla fall ta.
Gonattkramar till er alla från en förväntansfull men trött fröken.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar