tisdag 18 september 2012

Outfit och systerbilder

Först tänkte jag visa en outfit som jag hade för en tid sedan, samt några random bilder.


Jag i förra veckan. Håret löst är en ovanlighet för mig.

Skor från Vagabond som jag prövade i Stholm. Skitsnygga och bekväma. Köpa eller inte köpa?

I dag har jag haft hjärnsläpp då det gäller studier, tur att lektorn bara skrattat åt mig. Förutom studier så har jag hunnit träffa lillasyster. Tillsammans så hade vi skoj med iPaden, vilket resulterade i tokiga bilder.

Jag i dag hemma hos syster.

Jag drack Felicias sista vitvinsslurp, det gillades inte!

Vilken tur att man har så söt syster!

Då jag kom hem från stan så for jag och Tony till Skanssi för att köpa några småsaker samt för att handla mat. Eftersom vi bägge fuskat med maten i dag å passade vi på att äta sushi igen. Först köpte vi varsin tallrik, efter det var vi ännu hungriga så vi delade på en tredje tallrik.



Slutligen lovade jag några bilder på dagens outfit så här kommer de!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar